Thursday, December 29, 2011

Gelagat kelas ku :)



alhamdulillah,today Allah has given us another opportunity to convert oxygen into carbon dioxide.



Rindu membuak-2 , dan telah diminta oleh Khairi Fitri untuk aku mengupload sume gambar-2. Sorry beb, tak sume lah. Mampos aku =,= HAHAHA !

ADIBAH AHMAD
Antara classmate yang hebat ! Orang panggil dia Dibah :) Terer Math :) Tapi, aku pun tak sure lah subject kegemaran dia.  Duduk sebelah Menyk dalam kelas. Agak pendiam orangnye. Selalu kena match-2 dengan dak Qimat :) Keh-2.



AJMAL ANWAR
Mamat ni pulak, KETUA KELAS kitorang. Poyo je kan :) Sume panggil dia Ajmal :) HAHAHA ! Boleh dikatakan, aku ni selalu jadi mangsa buli dia. Orangnye tinggi lampai :) Duduk sebelah dak Badrunazim. Kalau nak dibandingkan dengan penolong, dia ni pemalas sikit :D HAHAHA ! Tapi, terer Sejarah :) 


AMAL FARHAH
Amal, comel orangnye :) Rajin tersenyum. Sume panggil dia Amal :) Duduk sebelah Yan dalam kelas. Duduk sebelah tingkap. HAHAHA ! Dalam ramai-2 budak perempuan kat kelas, dia sorang je amek KT :) Join budak-2 lelaki. Jangan pandang dia sebelah mata, terer jugak dia ni :)


AMIRA FUAD
Mira fuad, dia ni roomate aku. Dia jugak classmate aku, HEHEHE ! Tapi, aku jujur lah, kitorang tak rapat sangat :) Meants aku, takde lah berkepit kesana dan kemari. Just, macam besa-2. Budak-2 laki panggil dia 'FUAD'. Aku mula-2 panggil dia mira, last-2 terikut-2 jugak, panggil Fuad, sorry Mira :) Next year dia dah naik kelas, masuk 3A2 . Good Luck menempuh hari yang mendatang ! 


BADRUNAZIM
Okei, dia ni memegang jawatan sebagai PSS. Dengan Best Friend dia, Afiq Asnawi. HAHAHA ! Duduk diantara Ajmal dan Fiqas. Kekadang baik :) Tapi selalunya, Nakal. Aku tak rapat dengan dia, so, tak tau sangat lah maklumat :D


AMIRA DIANA MAZLAN
Fuh ! Pasal Mira D, antara org-2 glamor ni. Apsal aku cakap cam tu ? Dia ni, terer Sains, boleh dikatakan anak murid kesayangan Teacher Zainon. Semua pun teacher sayang, tapi dia ni, selalu result tinggi kalau subject sains, lebih kurang macam Yan. Orangnye, tinggi-2 jugak. Duduk sebaris dengan aku. But, duduk diantara Syu'a dan Liyana.


NUR FATIHAH
Sorry Teha, takde gambar kau sorang-2. Teha ni, roomate aku, classmate aku :) Boleh dikatakan rapat jugak. Selalu tolong aku, bila aku memerlukan bantuan. Aku sentiasa ingat jasa baik aku teha, hanya Allah yang mampu membalasnya. Dia ni minat hindustan jugak :) Tak habes-2 shahrukh han dia :) Kan Teha? Ap-2 pun, Good Luck menempuh hari yang mendatang.


HAQIMI
Dia ni, macam Ajmal, terer Sejarah :) Cikgu selalu puji dia. Hmm, okei. Dulu aku rapat jugak dengan dia, tapi sekarang tak tau kenapa dia macam dah tak nak kawan. Ye la, aku pun bukannya sempurna. Tak mampu nak jadi kawan yang terbaik. Dia duk depan sekali time dalam kelas. Rumah dia dekat dengan rumah Dayana. Ok, aku dah start merepek :D Ngeee !

\

HUMAIRAH YUSOF
Seorang yang sangat-2 pendiam. Aku rapat jugak dengan dia. Jangan pandang sebelah mata tau ! Dia ni diam-2 ubi berisi. Pandai jugak orangnya ! Tapi, dia ni ibarat padi, makin berisi semakin tunduk :) 


HUSNA NABIHAH
Dia ni, jual nasi lemak, nasi goreng, mee goreng, oppss ! tertinggal, dia pun jual DONUT ! :) Tu pun dah dekat-2 hujung tahun lah dia membuat urusan jual beli :) Sedappp ! Sume yang dia jual. Dia ni antara PSS dalam kelas aku. Orang panggil dia Ayam. Bdk-2 kelas aku kata bapak dia jual Ayam, tu lah panggil dia Ayam. HEHEHE ! Dalam kelas, dia duk tepi tingkap macam Amal. Duk sebelah Fanie :)


AIN DAYANA BALQIS
Yang pakai baju biru tu tau ! Dia ni, satu-2nya pengawas dalam kelas kitorang. Kecil-2 cili api. Tengok je kecik, kalau dia naik angin. Fuh ! Qimat panggil dia kecik :) Dia ni duk sebelah aku dalam kelas. Aku ingat lagi, 1st day masuk kelas. Dia lah yang tolong angkat meja :) Baik orangnya :D 


IKHWAN dan AFIQ ASNAWI
Okei, Ikhwan yang pakai baju Melayu. Dekat 2 bulan aku dalam kelas tu, aku still tak tahu nama dia :) Ngeh3 , teruk kan ? Sebab aku tengok dia pendiam, aku takut lah nak tengur. Last-2 aku dapat satu team dengan dia time BI. Baru lah start rapat. Dia ni periang jugak :) Dia tak duduk asrama. 

Yang pakai baju BIRU pulakk. Nama dia, Afiq Asnawi. Sory lah share pic. Aku takde gambar korang yang alone-2. Dah korang malu-2 kan dengan camera aku =,= Dia ni pun antara PSS kelas aku jugak. 


IRSYAD
Klu tak salah, dia sorang je lelaki yang berkaca mata dalam kelas :) HEHEHE ! Duduk sebelah kandau. Pendiam jugak :) Tapi, kalau dah dibawak becakap, dia OK ! 


ISKANDAR HAMBALI
Orang panggil dia Kandau. Kepada sesiapa yang baca blog ni, aku nak story sikit. Sebenar-2nya, aku tak penah suka mamat ni pon ! Haiyerr ! HAHAHA ! Saje je buad crita GEBANG ! Ok lah, sambung story psal kandau. Dia ni, suka dak Fanie :) Ceh2. HAHAHA ! Ap yang aku nampaklah, selalu sakat Fanie. Ap pun sanggup dia buad untuk Fanie. Ceh ! HAHAHA ! Ala, cinta monyet :D Ngee ! Kandau ni pun, pandai !


KHAIRI FITRI 
Fuh ! Ni mamat paling ENSEM :P Uwekkk ! Ok-2, dia ni gile camera jugak :) Ni lah antara budk genius. HAHAHA ! Dia cakap kat aku, time prep pon dia X blajar ! Aku tak tau lah time bile dia blajar. Time ckgu mengajar dia tidor :) Same like me :) HAHAHA ! Tapi, dia tido-2 pun masih result GEMPAK :) Dia ni mmg GENIUS kot :)


LIYANA YAZID
Liyana, insan yang cukup COMEL :) Dia ni pun macam Khai jugak, GENIUS aku rasa. Tapi dia ni memang rajin lah. Dia ni jenis focus dalam kelas. Itu yang aku rasa lah. Next year, dia masuk 3A1 :) Terer kan? Ap-2 pun, hope dapat kekal kan prestasi :D


NUR MARAHAINI
Ramai cikgu berbelit nak sebut nama dia :) Kitorang panggil dia, Menyk. Baik orang nya. Rajin TERSENYUM :) Dia punya lesung pipit menarik ! COMEL ! HAHAHA ! 


AMIRUL ASRAF
Midun-Nama panggilan je lah :) Ak pun taktau mana datang nama Midun ni, padahal nama punya main sedap 'Amirul Asraf' . Nama bapak dia kodd :D HAHAHA ! Dia ni baik :D Boleh di buad tempat simpan rahsia :) Ceh2, macam aku penah je :)


NURIZYAN SYAKIRAH
Ni lah Pen.Ketua Kelas :) Ni lah yang aku katakan macam Mira D. Terer Sains :) Orgnye tinggi-2 jugakk. Hmm, baik :) Periang :) Ap lagi ek ? HAHAHA ! Ak pun taktau nak tulis ape daa..


NUR SAADIAH SAAT
Dalam kelas, aku panggil dia Saad :) 1st tym kenal, dia rapat sgt-2 dengan aku. Tapi aku tak penah tau nama dia. Mula-2 aku panggil dia 'Saat', pastu baru aku tau, Saat tu nama bapak dia :) HEHEHE ! 


NUR SYAHIRAH
Syera :) Dia ni pun roomate + classmate aku. Baik ! Selalu tolong aku. Cuti hujung tahun ni, dalam ramai-2 classmate. Dia rajin txt ngan aku :) HAHAHA ! Sayang kau lebih syera ! Dalam dorm, panggil dia sye-sye. Tu nama yang mummy kitorang bagi. HAHAHA ! Dia rajin buad homwork ! Satu meja prep dengan aku. Duduk sebelah Syazana dalam kelas. Next year, dia masuk 3A2. Good Luck Sye-sye ! 


SYAZANA SABRI
Seorang PSS yg berdedikadi :) Ceh ! HAHAHA ! Satu meja prep dengan aku, dduk sbelah lah senang crita :) Tapi dalam kelas dia dduk antara Humairah dan Syera :) Baik ! Selalu tolong ajar aku bila aku tak faham :) BFF dia mejority budak-2, 2A1 :D



UZAMER HAIDI
Apek !!!! HAHAHA ! Orang panggil dia Apek. Agaknya muka dia ad muka cina-2 kodd. HAHAHA ! Selalu buli dak Syera dengan Syazana. Mentang-2 dorang duk belakang dak Apek kan :) HAHAHA ! Ap-2 pun, dia kawan yang baik :) Saad kata, dia ni boleh simpan rahsia !


IZWANI HARUN
Wani Harun ! Budak Pandai ! HAHAHA ! Satu meja prep dengan aku jugak :) Aku rasa-2, dia ni makwe dak Ajmal :) HAHAHA ! Tu yang aku rasa lah. Aktif jugak dia ni :) 


ADILA SYAHIRAH
Yang pakai baju  KUNING tau ! Time jamuan kelas dia tak datang. Ni gambar time sukan kalau tak salah. Ap-2 pun, tk kesah la gambar time bile. Dia pun PANDAI ! Agak pendiam :) Duduk sebaris jugak dengan aku :D


ARIF DIN
Opss, aku salah la. Dia ni pun berkaca mata macam Irsyad :) Pendiam jugak. Tapi kalau dia dah bersuara, COMEL suara dia ! HAHAHA ! Antara budak lelaki paling cute :) Cute maksud aku, kecik :) Baik orangnya ! 


NOR SYUHADA
Sorry Syu'a, gambar kau bawah-2. Kau terlalu comel, terpaksa letak bawah :D Letak tgh-2 kang orang tak nampak ! HAHAHA ! Ni lah SAHABAT kitorang satu kelas. Sume suka berkawan dengan dia ni :) Baik ! Kepala gile-2. Dia memang BAIK ! Tersangat-2 BAIK ! BAIK sangat-2 ! HAHAHA ! 




NUR FARHANI AKMA
Kandau minat dia kalau tak salah aku :D Ngee ! Jangan Marah Fanie. Selalu jadi mangsa buli KHAIRI FITRI. HAHAHA ! Orngnya tinggi-2 :) Agak friendly. HEHEHEHE :) Satu meja prep dengan aku jugakk :)


CUKUP DAH SUME PIC 29/30 !
 Sape lagi sorang ? Aku lah . Jhahahaha ! Gambar aku takpayah lah kan. Aku nak story pasal korang je :) Aku RINDU korang sangat-2. Rindu tengok gelak, tawa korang :) Rindu tengok korang-2 mengamuk :) Tengok korang nangis lah :D HEHEHE ! Bukan aku ke yang selalu nangis ? HAHAHA ! Ap-2 je lahh. Rindu korang !! Tahun depan, opss ! Lusa dah kan nak masuk TAHUN BARU ? HAHAHA ! Tak sedar pun, harini dah 30/12/2011. Tak lama dah kita sume nak PMR. Good Luck korang! Buat terbaik. Ni lah hasil 3 tahun belajar. Korang belajar setempat je. SERONOK ! Aku ni ? Fuh ! 3 tahun hasil aku belajar  dari 3 negeri, Sabah, Melaka, and ? KELANTAN ! Yeahh ! Aku sentiasa doakan yang terbaik untuk korang. Come on BABY ! Korang BOLEH ! 

Jangan lupe COMMENT !

NI GAMBAR RAGAM-2 MEREKA :) Atas permintaan mereka-2 di sana :)
Sorry lah, aku tak de masa nak edit-2. HAHAHA !
Bukan budak kelas aku jewpp, ade sikit-2 budak kelas lain :D



HERO kelas kami !


Dengan bangganya dak Khai dapat result CEMERLANG !


Hadiah dari kami untuk MAMA ZAINON !


Ceh, Khairi jugakkk !


Lelong-2 !


Cakk ! Hadiah untuk Cek Syu'a .


Apek - Liyana :)


Tak senonoh betul ! HAHAHA ! Yan bagi minum dak Khai :)


HAHAHA ! 


Khairi Fitri :)


Dengan bangganya lagi sekali, dia dapat hadiah ANGRY BIRD !


Camera Syu'a warne PINK :)


Hadiah-2 :)


Pica Berry - Sai :)


Orang kata, muka kitorang sama =,= Tak sama kan? ?
Muka tau ! Bukan ketinggian !


.........


Nada - Pica Berry :)


Mamat Poyo :P


Nisa - Amni :)


Loqman Adam, kawan aku masa kecik-2 :)


Bace DOA !


Badr tido :)


Syu'a baca doa pun senyum2 :D


Irsyad , malu =,=


Amal - Najah Irsyadah :)


Baca list bajet 2012 =,= HAHAHA !


Fahmi , kantoi ! Ap kat tangan tuhh :)


Budak-2 paling BAIK :)


Ajmal - Qimat :)

Apa-2 pun, SYUKRAN for reading. May Allah Bless You. Baca blog ni jangan lupa FOLLOW ! Dan, jangan LUPA homework ! Aku SAYANG korang ! 

-ASSALAMUALAIKUM-

No comments:

Post a Comment

-Assalamualaikum
-Syukran For Reading
-May Allah Bless You

-Tinggalkan lah COMMENT korang :)